Merhaba kızlar bebeğimin başı sivri ve düzelmedi 2 aydır. Baş çevresi ölçümü normal diyor doktor ama benim içim içimi yiyor. Aranızda böyle olup düzelen var mı? Birde sürekli sağa dönüp yatıyor. O tarafı düzleşti resmen. Ben çevirsemde diğer tarafa yatmıyor. Yastıkla falan destek veriyorum Ama dönüyor yine.