Kızım hala 2li cümle kurmuyor ve kelimesi çok sınırlı. Daha dün ilk kez anne dedi bana hitaben. Sürekli baba dede mama cici cikcik hevhev(havhav) goy(koy) ah(al) hoppa adda aha öhö(su) go(yumurta) kelimelerini söylüyor. Çenesi hiç durmaz sessiz değil sürekli sayıklıyor ama babıldama gibi çoğu zaman ve anlamsız sesler. Sadece yemek yedirirken çizgi film izletiyorum 1 yaşından beri günde 1 saati geçmez. Sürekli konuşuyoruz ama yok. Elimden tutup götürerek her istediğini anlatıyor. Anlatamayınca sinirlenip ağlıyor. Kızımdan daha küçükler büyük insan gübi konuşuyor özeniyorum çok