_mmom benim kızım 3 aylık sabah sleppy gece Prima kullanıyordum sleppy çok kötü başkanlarında iz yaptı Sımdi sabahları baybay turco kullanıyorum gece yine Prima ama bazen yine turco yatarken hiç sıkıntı olmuyor gece 11 12 de takıyorum sabah en geç 8 de acyrm