Kızlar 1 yaşında oğlum var gündüzleri beşiğinde yatıyor ama geceleri uyanıyor benimle yatıyor besigine yatirinca ağlıyor.Oyle elleriyle beni seviyor öyle oluyor bu durum artık beni zorlamaya başladı basa çıkamıyorum.gece tuaveltte bile gidemiyorum zaten daha önceden de aynı durumla ilgili post açmıştım bu durum için kimden yardım almaliyim kiminle görüşmeliyim ne yapmam lazım bilgisi olan bilen varsa yazabilir mi teşekkürler ❤️