Benimde çok kötü olmuştu. Resmen emerken kanım çekiliyordu. Gercek anlamda kabuk bagliyordu her emme de kabuğu kalkıp kaniyordu . Bende her emmeden sonra zeytin yağı suruyordum biraz da masaj yaparak. O şekilde geçti. Arada da göğüs ucu kremini kullanıyordum. Cok şükür suan gayet iyi rahatlıkla emzirebiliyorum. 3 aylığız şuan