Umayannesi Sağılan süt derin dondurucuda 3 ay mı yoksa 6 ay mı saklayabiliriz? Bazı yerlerde 3 ay yazmış bazı yerlerde 3-6 ay yazmış bilemedim
AnnaKarenina_ Umayannesi valla 3 diye biliyorum ama buzluğuna güveniyorsan 12 ay bile olur diyolar benimde duruyor 3 ayı geçti atıcam sanırsam
Lulemom Umayannesi dünya sağlık örgütüne göre farklı bizim sağlık bakanlığına göre farklı. Birisi 3 ay diyo birisi 6 ay. Ama hangisi hangisini diyo onu hatırlamıyorum 😄
Nehirgizen Umayannesi 3 saat 3 gün 3 ay 3 saat dışarı da 3 gün dolapta 3 ay buzlulara diye biliyorum bende
winnie-the-pooh Umayannesi biryerde okumuştum ay olarak diye bişey yok boşuna ziyan edip atmayın hiçbirşey olmaz 🙏
Zehraalparslan Umayannesi bizim doktorumuz 3 gun buz dolBinda 3 ay donduruca bekleyebilcegini soylemisti