Annelerim oğlum bu zamana kadar hep göğsümde emerek uyuyordu (7 ay 12 günlük) hala da öyle uyuyor ama bu aya girdigimizden beri direniyor göğüste uyumadigi ağladığı oluyor. Hep öyle uyuduğu için ayakta veya başka şekilde uyumuyor bindebir yani. Ve hiç ninni ile de uyutmamistm taa ki as önceye kadar. İlk kez ayağımda sallarken ninni açtım ve uyutu tabi hemen degl bı 20 dk mi rahat aldı. Ama ninninin alakası var mı denk mi geldi bilmiyorum. Sizce ninni ile uyutmaya alistirmali miyim ? İyi bir şey mi deneyimim hiç olmadığı için soruyorum yanlış anlaşılmasın? Teli saklıyorum görmeyeceği şekilde öyle açıyorum. Göğüs dışında farklı şekillerde de uyutmaya alistirmam lazm