Destinaaa Merhabalar :) ilk dişi çıkıyor çok huysuzdu dün gece canı yanıyor gibi ağladı bebeğim kaç kere biraz calpol verdim sakinledi uyudu bugün tetagil aldım bu süreci nasıl en az ağrı ile geçirebiliriz ?
HLmom Destinaaa kehribar kolye sayesinde sikinti en aza iniyor kullanmiyorsaniz mutlaka bir bakın derim
Skylifee006 Destinaaa bizimde 8,5 aylık 6. Diş geliyor. Ben havuç pırasa veriyorum eline . Zeytin yağında karanfil bekletip sürüyorum birde diş jeli var nurse harveys ondan arada sürüyorum . Ateş olursa çok huysuz olursa az bişey calpol veriyorum