Oğlum 1 yaş 20 günlük. Urfada yasıyoruz oturdugumuz yer biraz sehir merkezine uzak yenu yerlesim alani olusuyor koyunlar kuzular otlatmaya cıkıyor pek guvenemiyorum insanlara o yuzden disari cikmaya korktum hep. Yeni yeni parka bahceye cikariyorum. Sadece bakiyor etrafa oynamiyor yanasmiyor. Bugün cikarttim yine bi bebek geldi isirdi yuzunu agladi sadece..
Evde bıcır bıcır konusur eder ama insan yuzu gormediginden sanirim sadece bakiyor cok garip kaliyor cok uzuluyorum bazen agliyorum boyle insanlardan uzak oynamiyor diye.
Ne yapmam gerek kizlar..