Asel16 annemler uyuz olmuş aylardır kasiniyorlardi. O söyledi uyuz olmuşuz diye bizde Kasım ayında annemlerde kalmıştık. Aralık ayında bizde başladı anlamadık büyük kızımda başladı annemden duyduğum için götürdüm hemen doktor evet uyuz dedi karışım vardı işe yaramadı sonra ben kasindim Şubat ayı oldu geçer gibi oldu başka ilaçlarda denedik sağdan soldan duyduğumuz işte arastirdik felan neyse geçer gibi dedik küçük kızımda başladı şuan dokuz buçuk aylık sonra eşimde başladı 😂😂😂 şuan hepimiz tekrar kasiniyoruz. Belirtileeri bileklerde özellikle kabarciklar oluşuyor . Bnm küçük kızın kafasin da sivilce gibi çıktı. Büyük kızda bu arada o 2 yaşında çok ilaç işlem gördüğü için o tek tük yerleri kaşınıyor artık o kanatıyor bende kanatiyorum . Sürekli bı kaşınma hâli. Özellikle duşta sıcak suda tatlı tatli kasiniyorsun.birde geceleri çok şiddetleniyor.