İyi akşamlar anneler herkesin kadir gecesi mübarek olsun 🤲🏻Lütfen bana yardımcı olun ikizlerim var 14 aylık başından beri geçmeyen bi kaşıntıları var hep geçer dedim ama yok üç aylıkken alerji testleri yapıldı bi şey çıkmadı geçen bir yaşına girerken kan değerlerine de bakıldı hep krem verip yolluyor doktor ama bildiğiniz poposunu açtığım gibi başlıyor kaşımaya saniyeler içinde kanatıyor gün içinde saçlarını enselerini sürekli kaşıyorlar 😞yumuşatıcı kullanmıyorum elbiselerini ayrı yıkıyorum çift durulama yapıyorum ama yok bi çözüm bulamadım lütfen bi fikir verin Allahım içim dayanmıyor artık bu hallerine