Kızlar selam,
Şimdi şöyle ki kızım 14 aylık. Doğduğundan beri beyaz gürültüyle uyuyor. Pişpiş + fön mak. Sesiydi ama ben 8. Ay da sadece pişpiş sesi açmaya başladım. Tüm uyku süresince devam ediyor. Çünkü kızım çıt sesine uyanıyor. Ramazandan sonra bırakmaya çalışıcam beyaz gürültüyü artık. Acaba diyorum pişpiş sesine odaklı olduğu için mi çıt sesine uyanıyor. Kapı açıp kapayamıyoruz evde. Misafir gelirse bahcede oturuyoruz. Wc ye bile kimseyi sokamıyoruz. Akşam oturup çay içemiyoruz. Yani bugün içelim dedik uyandı mesela kızım ağlayarak. Ki parmak ucunda yürüdüm. Bunun nedeni beyaz gürültü mü acaba. Sesli ortama alıştır da demeyin. O da zor. Tüm gün evde yalnızım zten. E eşim gelincede sakin sakin otururuz. Öyle kalabalık bi sülale değiliz. Beyaz gürültü kullananlar , bunu tamamen kesince bu durumunuz düzeldi mi?
bu arada öğlen uykusuda böyle hafif çıt sesine uyanır sadece gece uykusu değil.