Asafinannesi1 Merhabalar evet ben de yaşadım aynı sorunu. Bıraktık bir süre fakat tahlilde Demir eksikliği sınırda çıkınca tekrar başladık. Maalesef bizde de gazdan sanırım uykusuzluk yaptı. İlk zamanlar hele sabahlıyorduk resmen. Şu an 11 aylık kızım, sabah saatlerinde veriyorum pek bi yan etkisi olmuyor çok şükür.