Kızım bütün gün normal arada ağlar ama oyalayınca falan susar ama iftar vakti gelince çıldırıyo resmen hiç bi sebebi yokken ağlıyo. Ramazan boyunca böyle yaptı hergün yediğinden bi şey anlamıyorum. Böyle olan var mı nasıl bi çözüm bulabilirim gerçi ramazan bitmek üzere ama olsun