Öncelikle korkma sakin ol, kaza bu. Hepimizin her an başına gelebilir. Sen sadece bebeğini gözlemle. Rutinlerinize uyuyor mu dikkat et. Kusması olursa ya da göz bebeklerinin birbirinden farklı hareketleri(biri büyükken diğeri küçük gibi) var mı kontrol et. Normalinizden farklı huzursuzlanma ya da tam tersi fazla sakinlik var mı diye sürekli gözün üzerinde olsun. Saymadığım belki başka bir şey vardır bilemiyorum fakat bu dediklerimi 48 boyunca takip etmelisin.
Kendini sakın suçlama. Sen iyi bir annesin 🥰