İnsanların durumlarının ne olduğunu bilmeden burdan siz büyütün diye yorum yapmayın lütfen. Ben de bakıcı yardımıyla büyütüyorum ve bebeğim 1,5 yaşında oldu. Şu an anne bana kavramı çok net ve bakıcı felan tanımıyor bizi görünce. Rahat olun. Bi süre sonra bi bakıcı gidiyor diğeri geliyor, çocuk da onların geçici olduğunu net bi şekilde biliyor.