zeynepgokmenn benim bebeğimde 1aylık civarındayken zıbınına leke bulaşıyordu göbeğimden, doktoruna söyledim hemen bi cihazla steril tahta bi çubugu yaktı göbek deliğinin içine sürdü. Saniyelik bir işlem zaten acı olmayacagını söyledi, ki ağlamadı zaten bebeğim. Biraz siyahlık oluştu göbek deliğinde zamanla geçer demişti.