Gokyuzumm Aselimmm3434 göğüs pedi kullanıyorum sürekli. Sudocrem de aklıma geldi fakat emin olamadım arınıp arinmamasindan. Lansinoh kullanıyordum ama pek iyi gelmedi 😕
Aselimmm3434 Gokyuzumm güzel yıkarsan bir sorun olmaz ben hala biraz yara olsa sürerim 1 2 güne duzelir
Aybuke4401 Gokyuzumm ayy anılarım tazelendi benimkide öyleydi kanıyordu hep Fito krem verdi doktor o iyilestirmisti
iremferdi Gokyuzumm evicap e vitamini kapsülünü kullandım, eczacı tavsiye etmişti, göğüs ucumda çatlak oldu her emzirmeden sonra bir kapsülü patlatıp sürdüm ve çok kısa bir sürede çatlak gitti normale döndü tabi her emzirmede de göğsümü silip öyle emzirdim
Selin1234 Gokyuzumm merak etme canım 3 üç gün kullan kendinde göreceksin benim gogusumun ucu çok kötü olmuştu hep kan akıyordu bunu kullandım geçti birdaha olmadı birde varsa zeytinyağını ısıtıp iliyincq yatarken sur
Ferisss Gokyuzumm kıyafet sürttükce daha kötü oluyor ben iyileşene kadar bu emzirmek için basit göğüs ucu oluyor silikon eczanelerde 10 TL ye bile var hep ondan koymuştum ucu delikli ama ben makasla kesmiştim ucu hava alsın diye çamaşıra değmediği için çok rahat etmiştim birde emzirmeden sonra sütten biraz sıkıp sürüyordum ilk emzirirkende sıkıp sürüyordum ki kuru olmasın diye bebek direk çekmeye başlıyor çünkü kuru olunca daha çok açıyor
Gokyuzumm Ferisss evet süt sürüyorum bende emzirme öncesi ve sonrasında dikkat ediyorum çok. Gümüş kapak kullandım bı sure ucundaki çatlaklar iyileşti faydasını gördüm.
Dilaylaa Zey123 dört ay emzirebildim sadece doktorum daha fazla zorlama dedi bebeğide kendinide strese sokuyorsun dedi sütümde azdı uykusuzluktan. 🤷
Zey123 Dilaylaa dört ay çok iyi dayanmışsın tebrik ediyorum sabrını ben birbuçuk ay dayandım şu an sağıp veriyorum aradada deniyorum tutabilir mi düzgün diye ama hiç umut yok resmen sütümde azalmaya başladı benimde
Dilaylaa Zey123 bozma moralini lütfen ben sağım yapamadım göğüslerim artık parçalanacaktı . Kızım mamayla büyüdü üç yaşında şimdi çok akıllı sağlıklı bir çocuk yani ben ozamanlar boşuna üzülmüşüm kendime o günleri zehir etmişim hiç gerek yokmuş .
ipekaryasmom Bir hafta önce doğum yaptım. Philips avent göğüs kalkanı ve lansiloh organik balm kullanıyorum. Hassasiyet illaki yaşanıyor ama göğüs yarası vs yaşamadım çok şükür. Kalkanı kesinlikle tavsiye ederim çok rahat edersiniz.
Gokyuzumm ipekaryasmom lansinoh bende kullanıyorum bide gümüş kapak meme ucu çatlaklarim öyle iyileşti ama suan tahriş gibi bı durum var 😔