Gamzeblg 14 aylık oğlum bugun baktım dizinin birini bükünce dışarı cıkan bır ufak şiş var ama sert değil yumuşak ovuyorum ağlamıyorda acaba koşup düştüğünden mi oldu çocuk doktoruna mı götürsem biran telaş yaptım 🙄
sanalkoala Gamzeblg canım çok uzun zaman olmuş ama sonucunuz neydi o zaman doktor bişey dedi mi? 2 yaşındaki oğlumda sabah altını değişirken fark ettim dizini bükünce nohut gibi şişlik çıkıyor dediğin gibi sert değil uyumuşak dokundum ettim ağlaması çekmedi demekki acımıyor
Gamzeblg _hamisanne evet dizini büktüğünde belli oluyor yeni çıkmış muhtemelen hep bakarım çünkü vucuduna doktora yınede götüreyim ben içim rahat etsin 🙄
Gamzeblg sanalkoala ben ortopediye götürdüm dizi busekılde gelişimi dedi doğuştan yani 3 doktorada götürdüm röntgen de çekindi bişey cıkmadı bazı cocuklarda meniküs para seklinde olurmuş doğuştan bizimkide öyleymiş