BabyAsel2021 ayy ayni dert bende de var. kizim 3 ay 3 gunluk. Asla biberon , kadeh yontem I ya da kasikla icmiyor. sadece beni emmek istiyor. Uykusuzluktan Olmek uzereyim . her saat emzirmek icin kalkiyorum minyon bir bebek ve cok sık acikiyor midesi kucucuk. Annem geldi yanima ama kadin bile caresiz . Biberon alsa ben biraz uyuyacagim ama nafile. Beni emerken biberon vermeye calistim ortaligi ayaga kaldirdi. Evde 7 cesit biberon var ama nafile… emzik de almadi zaten… esim internetten yine bakiyor farkli bir marka ve model. Hergun deniyoruz umarim bir gun pes eder. Annem biberonla su versem alir mi dedi bi o kaldi denemedigimiz. Mama ve anne Sutunu red ediyor biberonla.Bu soruna cozum bulan anneler lutfen yardimci olun 😞