Ben de 1 bucuk aydır mastist ile ugrasıyrm , ne yaptıysak gecmedı,3. Kutu antıbıyotık bıtıyor ,her gun ateşım 38 e yükselıyor ,benmde mandalına boyutunda vardır. Bugun bır de arastırma hastanesıne gıdıcez bakalım. Benımde müdahale olucak büyük ıhtımal. Kızlar size verılen igne neydı 🤔? Bana hıc ıgne verılmedı de merak ettm