agns anayim_ben_ana kızım 7.5 aylıkken gel demeye başladı eliyle de yapıyordu 8 aylık şimdi sanırım gel diyor sizinki de 😍
Aklimdasin anayim_ben_ana gel gel yapmaya çalışıyor. Bende az once namaz kılıyordum bitti. Oglumda karşımda duruyor. Ellerimi actim dua edicem baktim oda tek elini açıp kapıyor eline bakıyor 😀 gel gel yapıyor 😂
Gokce2805 7 aylıkken benim bebeğimde aynı şeyi yapıyordu zamanda elini açıp kapayıncaya gel der gibi söylemeye başladı şuan 11 aylık halada yapıyo
anayim_ben_ana leopar internete yazınca otizim ile ilgili şeyler yazıyordu kaç gündür kafam bulandı :(
anayim_ben_ana Gokce2805 internete yazınca otizim ile ilgili şeyler yazıyordu baktım olmuyor buraya sormak istedim aynı durumu yaşayan var mı normal mi diye
Gokce2805 İnternette yazılan herşeyde doğru değil ama siz moralinizi bozmayın her çocuk yapar benim kızımda 6 bucuk aylıkken yapmaya başladı şuan 11 aylık oldu hiçbirşeyide yok çok şükür zamanla sizde göreceksiniz gel demek istiyor size moralinizi bozmayın