Yoo bende aynı böyleyim kimseye de müdahale ettirmem kendime de çocuğuma da
Gayet normalsin yani bosver milleti
Yeğenim var 3 yasina girecek sürekli ayagina çorap sirtina yelek terlerse sirtina mendil yaparlar annem ve gelinimiz.
Malesef sürekli hasta olur yeğenim
Ama yediklerine dikkat etmezler okadar o önemli değil abu cubur yesin ivir zivir yesin sebze yemesin yada bulamaç yap ver ok.
Ama sakın usutmesin üşümek en kötü hastalik 😁