Metehann12 ben de aynı şeyi yaptım, evi çok sıcak tutmadım,ve çokta kalın giydirmedim,soğuk havalrda bile dışarı çıkarttım,sıkıca giydirip.ayağına hiç çorap giydirmedim, hatta antre de halı bile yoktu.Ailem dahil herkes,yok hasta olur,yok şu olur yok şöyle olur dedi durdu.Sonuç koca kış hiç hasta olmadan,hastanelik olmadan geçirdik.15 aylığız şu an.hep söylüyorum,bebek soğuktan hasta olmaz, kalabalık ve havasız ortamdan hasta olur diye.