Melisannesi sarılık olmaması için saat başı kaldırıp emzirmek lazım ve uyutma elinden geldiğince benmki 16 günlük 14 gün boyunca saat başı kaldırıp emzirdim 2 gündür de uyanmaya alıştığı için 2 saatte bir kendisi kalkıyor doktorların iki saatte bir emzir demesine bakma ben öyle yaptım bebeğim sarılık oldu küvezde yattı 3 gün sonra saat başı kaldırdım uyutmamaya çlştm şimdi çok şükür iiyiz.