Pericikk benim yaptıracağım yer emzirirken 4.ayda gelebilirsiniz dedi,emzirirken mi yaptırdınız kimisi de yasak diyor neye göre acaba yasak olması,bildiğim kadarıyla lazerde radyasyon almiyoruz neden yasak,ya da gitmeli miyim bebeğim üç aylık gidersem bir ay sonra baslayabiliyorum ama çok kararsızım ben de