Bebeğim 1 haftalık doğumdan sonra sütüm 2-3 gün gelmedi mamayla destekledik bikaç gündür gelmeye başladı ve bebeğim emmeye başladı şükür🤲 Ama sadece emmesi yetmiyor sanirim çok küçük olduğu icin emerken uykuya dalıyor 15-20 dakikayı tamamlayamıyoruz kısa süre içinde uyanıyor ağlıyor tekrar meme ve aynı şeyler😓 bende gündüz 1 gece 1 defa olarak 30 cc mama veriyorum ama bugün onu verdiğim halde kesintisiz ağladı ve aranıyor bende bi 30 cc daha mama verdim sonra uykuya daldı. Sizce doymuyor mu 60 cc ye mi cıkarmalıyım veya ne sıklıkla vermeliyim ? Çok üzülüyorum bu duruma 😞