Kızlar bebeğim her gün saat 6 buçuk 7 gibi ağlama krizine girip 9 9 buçuk gibi uyuyor gaz problemimiz var sanırım bebeğin kolik sab smplex ve biogai kullanıyorum ayrı olarak kendim de kimyonlu rezene çayı içiyorum başka tavsiyesi olan var mı ne yapabilirim sakinlesmesi ve uyuması için 🤷🏻♀️