yookkdahaneler Kızlar bu güne aldığım bütün sütyenlerim çöööppp oldu bu gün yine 2 tane aldım penti den ama sütyen topuna sığmadı hoş onda da bozuluyor zaten . Sizler nasıl kaç derece kaç devir de yıkıyorsunuz ?
-melistosdogdu yookkdahaneler çamaşır makinesine atıyorsunuz deterjan koyup düğmeye basıyorsunuz diyorrrrmuuussssum şaka şaka ❤️ ben iç çamaşırı kullanmıyorum desem 😌😅 vallahi bıktım usandım hiç sevmiyorum bu zamana kadar hep t-shirt üstüne sweet o yüzden sorun olmadı yazı mecburen emzirme sudyeni kullanırım onun harici yarım atlet kullanıyorum diğer türlüsüne tahammul edemiyorum
Duyulurum yookkdahaneler emzirme dönemi ve hamilelikte emzirme sütyeni kullandım. İki yıldan uzun süre böyle geçti. Şimdi de kıyamıyorum elimde yıkıyorum 😄
ayazasaf yookkdahaneler valla benimkilerin çoğu beyaz ben içe katlayıp atıyorum 60 derecede arielle 1000 devir 😂 en kalitelisi bile deniri çıkıyo yapacak bişr yok
yookkdahaneler -melistosdogdu yaaaaaa gerçekten miii 😅 diyormuşum ❤️ Bebeğim ben öyle alışkın değilim ya gece bile üstümde olmazsa yatamam inanır mısın sütyen olmayınca üşürüm 🤦♀️
yookkdahaneler dilab öylemi dersin kuzu ama onun da içinde ki sünger kayıyor var bi kaçtane hep öyle oldu
-melistosdogdu yookkdahaneler üşür musun kız ilahi 😅😅 alışkanlık işte ben alışamadım zaten memislerim de küçük
1balkizannesi yookkdahaneler 90-95 takıp büyük göğüslere sahip benden slmlr 😂😂 Doğru sütyeni bulamadım henüz
Duyulurum yookkdahaneler beyaz sabunla yıkıyorum. Temiz olması için en fazla iki gün giyiyorum ve kirlide bekletmeden yıkıyorum. Diyelim ki yikayamadim ve kirlide bekledi o zaman ılık sabuhlu suyun içinde bekletip sonra yıkıyorum. Diğer türlü makinede yamuluyorlar 🥴