Bayanlar merhaba. Bende 2 gündür boğaz acısıyla başlayan sonra burun tıkanıklığı göz yaşarması boğazlarım gıdıklanıyordu. Neyse somra boğzlarımın acısı gitti. Ama burnum genizlerim cok tıkalı. Bugünde bebeğim 9 aylık onda belirtiler basladı ve ateşlenmeye basladı. Ben sağlık ocağına gittim doktor zaten demişti ateşi olabilir takip et diye. Yaşayan var mı böyle? Bi damla yazdı sadece onu kullanıyorum bebeğimde bide ateş düşürücü. Yaşayab varsa nasıl ilerliyor süreç ? Eğer yarında geçmezse doktora götürmeyi düsünüyorum