Dorukunannesiiii başta hepsini alıyordu ama biz en çok wee babynin kini veriyorduk sonra wee babyi birden almaz oldu Dr browns verdim onuda bir hafta kullandı bıraktı daha sonra avent verdim bir aydır avent kullanıyor , mamajo vardı onu da ben sevmedim çok , şimdilik aventle gidiyoruz inşallah bunuda reddetmez