Rabiactm değişiyor cnm benim büyük kız her dişte ishal,ateş,kusma ve iştahsızlık çekerdi küçüğü 1 dişte olmadı aöa 2 sişte inanılmaz kötü oldu 2 hafta yemek yemedi şuan 2 diş çıkarıyor inan huysuzluk ememe falan var kafayı yedşm :( sizinki ama diş artı başka rahatsızlıklar var götürün kesin dr yazık çocuk çöker 🙏🏻Çok geçmiş olsun şnşallah hemen atlatır