Zeynepmesut Kızlar 10 aylık erkel bebeğim var sabaj kahvaltı öğleden sonra ana yemek arada yoğurt akşamda kaşık maması veriyorum rahat uyusın diye siz kaç öğün veriyorsunız,,,, ayrıca 1 2 buçuk aydır neredeyse hiç kilo almamış
NaimeYilmaz Zeynepmesut Kahvaltı Cevizli meyve Öğle yemeği Yoğurt(gün aşırı ruşeymli yoğurt) Akşam yemeği. Bu şekilde veriyorum ama her öğün farklı yemek yapıyorum. Sağlıklı ve besleyici şeyler seçiyorum. O ayda oğlum da pek almamıştı hareketten dolayı normal. Boyuna gittiği için doktorum üzerinde durmadı.
Gamzetrl Zeynepmesut sizin düzene yakın bizimki de. Sabah kahvaltı, öğlen mutlaka çorba içine hipp'in ekmeğini koyuyorum. Emerek uyuyor, ara öğün olarak yoğurt içerisine bisküvi koyuyorum. Akşam tahilli kasik maması genelde meyveleri haşlayıp içine karıştırıyorum.
Zeynepmesut NaimeYilmaz sebzesi meyvesi dikkat ediyorum ama bu aya kadar normaldi kilo alımı bu ay almamış üzüldüm gerçekten çok hareketli
gzdsahin NaimeYilmaz canım Ek gıdaya başlayıp bunları verince mama veya emme aynı mı devam ediyo yoksa mama yerine Bunları mı veriyorsun ara ara
NaimeYilmaz Zeynepmesut Hiç takılmayın bence dikkat ediyorsanız. Önemli olan sağlıklı beslenmesi. Zaten artık baya azalacak kilo almaları. 12 aylık 10-12 ay arası 300gr almış mesela 🤷♀️ Son ay hiç almamış. O kadar hareketi ben etsem ip gibi kalırım☺️
NaimeYilmaz gzdsahin Biz 10.ayda gece 2 mama içiyorduk. Gündüz de 90cc kadar verdiğim oluyordu. 9.aydan sonra 500ccyi aşmayacak şekilde mama verdiğim için gündüz yemek ağırlıklı gittik. Emme devam ediyorsa ara ve ana öğünler daha az olabilir tabi. Mama olunca ölçülü gitmek gerekiyor malum.
gzdsahin NaimeYilmaz benim oğlum sadece mamayla besleniyor. 6 buçuk aylık oldu ama hala geçemedik ek gıdaya kusuyor ne versem mamayı ne kadar azaltmalıyım merak etmiştim. Teşekkür ederim canım 🤗