Sebusebu oğlum 7 aylık ve anlattığınız gibi benim kişisel fikrim bu kadar küçük bebekler zaten kendi başına oyalanamaz, onları dünyaya biz getirdik bir şekilde ilgilenmemiz lazım diye düşünüyorum, evet çok zor ve zaman zaman yıpratıcı ancak düşünsenize dünyaya yeni adapte olmaya çalışıyorlar, tek bildikleri dil ağlamak ve siz olmazsanız hiçbir şey yapamayacak bir canlı 😔 ben çareyi kanguruda bulmuştum, kanguruya koyup ufak tefek temizlik yemek vs yapıyorum, size de kolaylıklar diliyorum ❣