Merve-Mert 17 aylık oğlumda tıpkı öyle kahvalti turu şeyleri asla yemiyor sevmiyor ağzını açmıyor devamlı çorba turu şeyler yemek istiyor çiğnemeye üşeniyor resmen🤯sevmediği bisey olurda ağzından tutuyo yutmuyor gidip gizli bir köşede cikariyo 🤔bende zorlamıyorum genelde elma muz çilek tarzı şeyleri seviyor eline veriyorum gezerek bazende otururarak yiyor. Kahvaltılık yemeye alışması lazım bayramdan sonra sütten kesince yiyeceğini düşünüyorum acikinca yani illaki bu süreçler geçici gorumcemin kızıda öyleymiş ağzında tutarmış oda zorla yedirirmis çocuk şimdi hiçbişey yemiyor bence zorlamayın ilerde travma olmasın çorba istiyosa çorba verin ama çiğnemesi için elime biseyler verin kendisi yesin