Mslglr Merhaba kızlar bebeğimin azı dişleri çıkarken ateş ve pişik sorunu yaşadık dişleri çıktı ama pişik geçmiyor 😢 travazol , hamazinc medacasol ,Troysd hepsini denedik ama geçmiyor ne önerirsiniz
Asyaveannesi04 Mslglr troysd kesinlikle bende ne sürdüysem geçmemişti hametan bile sürdüm 15 TL gibi bir fiyatı var 3 güne geçirdi çok şükür
Keremardam Mslglr merhaba dış çıkarma dönemin de mı oluyor pişik benim oğlumda 5 aylık bugüne kadar hiç olmayan pişik bi anda hayatımıza girdi. Dış çıkarıyor onunla alakalı olabileceğini hiç düşünmemiştim.
BuseBlt Mslglr hametan ve mantazol karıştırıp sürmeyi deneyin. Bizim antibiyotik ten pişik olmuştu çok iyi geldi
Mslglr Keremardam merhaba evet benim kızımın diş çıkarma döneminde oluyor maalesef ama sizin başka bi sebeplede olabilir 5 aylıkkende pişik sorudu olmuştu (diş henüz yoktu ) alerji varmı diye kontrol etmiştik alerjisi çıkmamıştı
a_burcu_bur Mslglr bildiğimiz yemeklik margarin, bi de onu deneyin, alın elinize bolca sürün. Geçer inşallah 🤲🏻