Nurcanerva Iyi aksamlar hanimlar bebegim 13 aylik gunlerdir huysuz surekli uyku halinde yemek yemek istemiyo kucaktan inmiyo uyuyo hep atak falanmi bu neden boyle varmi ayni dertte olan benle
Mutluefe Nurcanerva bugün okudum daha bebeğiniz gereğinden fazla uyku eğilimi gösteriyorsa b12 eksikliği vardır diye
Busraata Nurcanerva ateşi felan var mı hasta mı bu ara olan birseyse vitaminlerine baktırın benim oglumda uyur uykuyu sever ama hep böyleydi
afraninannesii Nurcanerva benim kızım öyle yaptığında idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendik. Uyuyır ve çok huysuz, uyumadığında ağlardı yavrum meğer sancısı varmış
Mutluefe Nurcanerva şu an daha net oldu b12 eksikliğinden uyuyor o zaman çok hareketli olma zamanları çünkü benim oğlum da 13 aylik durmak bilmiyor mesela bir baktırin isterseniz
afraninannesii Nurcanerva evet kız bebek mi? Kaka, vajinadan içeriye giriyor. Kızımı kaka idrar yolu enfeksiyonu yapmıştı. Su vs içmedi hatta emmek istemiyordu. Direkt doktora giderek test yaptırın bence
afraninannesii Nurcanerva evet geciktirmeyin böbreklere zarar verir çünkü. Acilden de giriş yapabilirsiniz