Bize doktor diliyle itene kadar verebilirsiniz demişti. Fazlasını kusar zaten dedi. Biz tabi öyle yapmadık. Kontrollü gittik. 60cc verdik. Hala aranıp ağlıyorsa bı 30cc daha verdik. Arada ağzından çekip tepkisine baktık falan. Süt emiyorsa mamaya hiç bulaşmayın bence. Sizi emdikçe sütünüz artar. Mama yedikçe sizi emmeyecek. Bu sıkıntıyı yaşamış biri olarak söylüyorum. Giderek mama miktarı artıyor ve bı bakiyorsunuz sütünüz azalmış.