cigdemkrkmz merhaba, benim bebeğim de aynı kilolarda doğdu ama şu an kilosu iyi çok şükür. Bebeğim 3 hafta erken doğdu bu nedenle emme refleksi biraz daha azdı ve çabuk yoruluyordu. Göğüs ucum da yeterli değildi. O nedenle başlarda bir türlü aktif emziremedim. Ben de silikon uça başladım ve onunla çok güzel emdi. Ancak bir süre sonra sütümün yetmediğini fark ettim.Çok stres yaptığım için bir emzirme danışmanına gittim. Orada bana nasıl emzirmem gerektiği vs hepsini çok güzel öğretti böylece silikon uçtan da kurtuldum. Ve anladım ki sütüm az değilmiş. Aradaki silikon bebeğin anneye temasını azalttığı için haliyle bebek verdiği güç kadar süt alamıyor. Bebek direkt temas ettikçe süt daha da arttı. Size tavsiyem imkanınız varsa bu şekilde destek alıp silikonsuz emzirmeye çalışın, buna rağmen yetmezse mama desteği verin. Böylece kilo alımı da düzene girecektir.