Ebruli101 HappyKids 2.cekilisi anlayamadım 🤔 yorumu nereye yapacağız herhangi bir posta mı açılmış bir post var mı ?
AnnaKurt Ebruli101 Play store da uygulamanın altına yorum yapıp ekran görüntüsü alıp mailden atıyoruz
Ebruli101 AnnaKurt valla çok sağol direk anladım 🤭 Posttan baktım baktım anlayamamıştım çıkmayacak zaten de içimde kalmasın 😂
ikiPrensesAnnesi20 HappyKids istagramim olmadığı için 3une katıldım 3unun de fotoğrafını mi aticam size
NurY HappyKids Linke tıkla, soruyu doğru yanıtlarsan yeşil yanacak! Onun ekran görüntüsünü al ve bize gönder Instagram çekilişine katılıp ekranını alıp yine Instagramdan mi size göndereyim yoksa mail mi
gws merhaba ben daha onceden yorum yapmisim uygulama sayfasinda o yuzden yeniden yorum yazamiyorum. cekilise katilamayacak miyim yani :(