graceshelby Tazeanne00 3.ayda başladı ağlarken gözyaşı akitmaya ama oluk oluk değil tabi minik damlalr şeklinde 6.ayda çoğalmaya başladı
Lilababymom Tazeanne00 15 aylık daha öyle gözünün yaşıyla hic aglamadi gözleri ıslanıyor bi süredir sadece bir defa da yas aktı sanirim
Yenigelinnur Tazeanne00 2.5 aylıktı ağladığında gözlerinden yaş aktığı onu görünce ben de ağlamıştım demek ki gerçekten ağrıyor bir problem var diye şimdi 4 aylık bunalıp fazla ağlamaya başladığında akıyor özellikle başkaları onu severken
DemetF mercanmeb allah allah benim kizim 3 aylikken yaslanmaya basladi anormal mi ki erken yaslanmasi
Jeatimo DemetF 1 aylıkken birkaç kez ağladi aktı damla 3 aydan sonra mızmız değil gerçek ağlıyorsa şıp şıp damlıyor 😂 yeğenim 3.5 yaşında henüz akmadi hiç gözyaşı mesela
mercanmeb DemetF her çocuk farklıdır. Bu durumda endişelenmesi gereken biri varsa o da benim. Ayrıca gözyaşlarında sorun varsa tıkanıklık anlaşılır. Çapaklanma vs
Tazeanne00 Bugun sordum cok ta onemli degıl dedı bızım ıcın goz yası nezman isterse ozaman gelebilir dedı