Burcu35 Melismetee Kaşık ucuyla pekmez koyuyorum var yok arası hafif tat versin diye bazende hamm ın bebe bisküvisi koyuyorum
Fneva Melismetee ben 6 kutu bitirdim çok memnunum içerisine bazen meyve ve her zaman pekmez katıyorum
Burcu35 Melismetee Hipp iyi geceler yulaflı elmalı var kendinden tatlı olduğu için birşey koymaya gerek kalmıyor ona
Minikkelebek Melismetee çok memnunum Hatta kaşık maması olarak değil mama kıvamında sulu yapıp biberonla da içiriyorum 14 aylık oğlum 7 8.aydan itibaren yulaflı ve 5 tahıllı kullandım Günde 1 kez yada 2 günde 1 veriyorum biberonla yada yoğurduna katıyorum 1 çay kaşığı kadar Bazen çok az sütle hazırlayıp yediriyorum hafif pekmezli yada meyveli
Fneva Melismetee sade sevmemesi çok normal ben bazen içine labne yumurta sarısı pekmez karıştırıyorum öylede yiyiyor
Burcu35 Melismetee Kayısı, şeftali ve muzu havanda ezerek yapıyorum daha pratik oluyor elmayı rendeleyerek
Cerenb Melismetee kahvaltıda içine az pekmez muz labne koyup denedim bazen de meyve 2 tanede hipin bebe bisküvisini peynir altı suyu ile ıslatarak karıştırıp verdim
Serene Melismetee Meyve ekliyorum sadece.Elma,şeftali,kayısı,muz vs.Bazen tek meyve bazen iki meyve çeşidi.
Mdnemir Kızlar benim oğlum 9 aylık beni emiyor ve ek gıdada alıyor ama bu mamalar dan Bende vermek istiyorum kahvalti da yada ara öğünlerde değişiklik olsun diye vermem de bi sakınca olur mu beni emmesini falan etkiler mi