Ya bebeğim çok değişti .kafasını bilerek vuruyor istediği olmayınca çırpınıyor herşeyi ağlayarak istiyor. Dışardan eve gelmek istemiyor. Neyi isteyip neyi istemediğini çok belli ediyor. Üstünü değiştirmemi istemiyor. Kucaktan inmek istemiyor. Banyoyu çok severdi koşarak kendi girerdi kapısında beklerdi girmek için. Şimdi ağlayarak giriyor ağlayarak çıkıyor yıkama boyunca da ağlıyor 🥺 nolacak böyle. Arkadaşıma söyledim 2 yaş sendromuna benziyor dedi bazı çocuklar erken başlıyormuş öyle bi şey olabilir mi