Hanımlar ben çalışıyorum , normalde 3-4 saatte bir beslenmesi lazım iki dolu 170-180 CC lik süt birakiyorum anneme , bu hafta nedense doymuyor gibi geldi anneme de bana da… Normalde iki biborundan azda olsa kalıyordu şimdi yetmiyor, ve eve gelince sürekli beni emmek istediği için ne yazık ki sağımı sabah uyanır uyanmaz yapıyorum , diğerini de iş yerinde… Ek gıdaya mi başlasam mama takviyesi mi yapsam bilemedim