Yavrupanda Golden goat mama kullanıyorum Az önce 60 cc hazırladım Aç sandım Ağzına götürdüm içmedi Ben bu mamayı dolapta saklasam olurmu acıkana kadar ? ne kadar sürede içirilmeli🤷♀️
Diva Yavrupanda siz kendi doktorunuzada sorun istersenizde bizim doktorumuz oda ısısında 5 6 saate kadar birşey olmayacağını söyledi
Sedaf Yavrupanda bende max 3 saat içinde oda ısında tüketilmeli diye biliyorum. Doğum yaptığımda öyle demişti doktor.
Yavrupanda Diva devlete gittiğim icin doktorum yok 🤷♀️ Dün başlayınca mamaya soracak kimse bulamadım🥺