Nurrr97 2 ay için 4 numara fazla büyük bence,bebekte rahat edemez diye düşünüyorum.Lastiği çok sıkı oluyo bazılarının,sıkı olmayan bez bulup uygun numarayı kullanmalısın diye düşünüyorum.Büyük bez daha kaba ve büyük olduğu için bebek rahat ayaklarını uzatamıyodur belki de.