Aranızda bunu yaşayan varmı biz çok sık yaşıyoruz gece veya gündüz uyuduğunda çığlık atarak uyanıyor yada uyumaya devam ediyor internete baktım uyu terörü diyor uyurgezerlikle eş değer mis ben gazdan diyordum ama aşırı gazlı 6 aylık olduk hala geçmedi