Arkadaşlar en azından takip ederek destek olur musunuz? Lütfen rica ediyorum.Anne baba epey yoksul.Gönüllüsü de çok çok az. Seslerini hiç duyuramamışlar.Aylardır kampanyası yüzde 1 lerde kalmış.Lütfen ama lütfen takip edip,destek olun.Yalvarıyorum size.