babyandmom1 eşine bakma ve ona deki böyle yaparsan çocuğun midesi bebek midesi gibi kalacak, büyüyünce bişey yediğinde dokunacak, karışmasın herşeye, çocuk dediğin sabır ister, öyle herşeyin kolayına kaçmak olmaz, zahmet olmadan rahmet de olmaz, 3 cocukluyum canım, sabır et düzelecektir, eşine de bu süreçlerin normal olduğunu söyle..