Bu atak haftası 2 hafta sürüyormuş doğru mu çocuk ne yerde ne gökte duruyor 3 gün öncesine kadar kendi gazını kendi çıkarıyordu şimdi ben uğraşsam Bİle çıkmıyor lağma yaptırdık yinede bana mısın demedi sürekli huzursuz sürekli ağlıyor bu atak haftalarında neler yaptınız nasıl atlattınız sakinleştirme yöntemi söyleyin nolur 😭😭bu gün annem ben ve arkadaşım 3 kişi sakinleştirmedik bebeyi ah bu bebe hiç uyumuyor 😭